dinsdag 28 oktober 2014

Gehaakt granny stripes babydekentje

Enige tijd geleden haakte ik een granny stripes babydekentje.


Omdat mijn dochtertje uitgerekend was voor de zomer, koos ik voor frisse vrolijke kleurtjes Catania katoen. Het moesten ook neutrale kleurtjes worden, want ik wist toen nog niet of het dekentje voor een jongen of meisje bestemd was…

En zie de kleine meid hier nu eens liggen onder mijn gehaakt dekentje…
*trots*


Het dekentje is heel gemakkelijk te maken.  Een verstand-op-nul-projectje!
De uitleg (met een duidelijk filmpje) kun je HIER vinden.


De knuffel van mijn dochtertje ziet er toch ook o-zo-schattig uit, vinden jullie niet?
(Of ben ik nu de enige die 'iets' heeft met vosjes? ;-) )
Het is Felix de Vos, een handgemaakte fair trade knuffel van het merk Peppa. De knuffel bestaat uit schapenwol waardoor hij snel vertrouwelijke geurtjes opneemt en de baby zich overal thuis voelt met deze vriend aan zijn/haar zijde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten