zondag 19 oktober 2014

Laat de winter nu maar komen...

Misschien moet ik dit niet schrijven op - waarschijnlijk - de laatste nazomerse dag van dit jaar, maar...
...laat de winter nu maar komen, ik ben er klaar voor!!!!

Ik haakte deze winterse sjaal, volgens de tutorial van Happy in Red.


Het was even oefenen, want de gebruikte steken voor deze sjaal waren nieuw voor mij.
Maar na week, iedere avond wat haken, was hij al klaar!!!


De sjaal is gehaakt met Scheepjeswol Stonewashed XL. 
Ik ben heel blij met de kleurencombinatie. Het is precies alsof mijn sjaal een gouden randje heeft ;-)


2 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel mooi! Gave kleuren ook! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Mooie kleuren bij elkaar.
    En ik loop alweer een tijdje met een sjaal. Ben namelijk z'n koukleum ;)

    Groetjes,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen