woensdag 19 november 2014

Warme voetjes

Stilletjes aan wordt het buiten toch wat kouder (en helaas ook grijs en donker). Een gepast moment dus om leuke babyslofjes te haken!

Deze slofjes stonden al even op mijn to-do lijstje, en tussendoor vond ik wat tijd om ze te maken.


De bolletjes okergele babywol, die ik niet kon laten liggen tijdens mijn laatste bezoek aan Veritas, hadden zo een doel gekregen… Een heel mooi kleur voor dit seizoen!



Omdat dochterlief binnenkort al 5 maand wordt, moest ik het patroontje hier en daar een beetje aanpassen. Ze zijn net gepast…!




5 opmerkingen:

  1. Supertof!
    Wat een leuke babyslofjes.

    Vele creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Ik vroeg me af waar het patroontje van deze lieve slofjes van is.
    Er worden binnenkort een hoop babys geboren in mijn omgeving en dit is een geweldig leuk cadeautje.
    Ik hoor het graag van je.

    Lieve groetjes Sjoerdtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik vroeg me af waar het patroontje van deze lieve slofjes van is.
    Er worden binnenkort een hoop babys geboren in mijn omgeving en dit is een geweldig leuk cadeautje.
    Ik hoor het graag van je.

    Lieve groetjes Sjoerdtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel fijn cadeautje voor een baby'tje!!!
    Het patroon is hier te vinden:
    http://www.annoocrochet.com/2013/02/spring-flower-baby-booties-free-pattern.html

    BeantwoordenVerwijderen