zondag 28 december 2014

Mevrouw vos

Een tijdje geleden vond ik in de boekhandel tussen de voordeelboeken een geweldig leuk haakboek: "Gehaakte wilde dieren" van Vanessa Mooncie.  Toen ik door het boekje bladerde werd ik direct verliefd op de prachtige flamingo, het lief hertje en de verleidelijke vos. Ik heb dus niet lang getwijfeld of ik het boek zou kopen :-)

Het zal je niet verbazen dat ik er als eerste mevrouw vos uitkoos om te haken…



… met haar verleidelijke lange wimpers…


… en haar eindeloze lange benen…


Nog een fijne zondag!
Liefs, Sarah

11 opmerkingen:

  1. Deze is gaaf!! Ik heb het boekje ook gekocht. Ik ben nu bezig met de giraffe en de wol voor de flamingo is al in huis. Er staan ontzettend leuke patronen in! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Oh, die lijken me ook heel erg leuk. Ik hou je blog in de gaten :-)

      Verwijderen
  2. Super leuk is deze vos geworden. En inderdaad, het verbaast mij niks! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi :-) en er zullen hier ongetwijfeld nog vosjes voorbijkomen ;-)

      Verwijderen
  3. Ze ziet er prachtig uit! Die kan volgens mij nog een gehaakt sjaaltje gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Ik ben je blog gaan volgen via bloglovin ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen