zaterdag 20 december 2014

Pilotenmuts

Het was van juni geleden dat ik nog eens iets naaide met de naaimachine. Deze week vond ik eindelijk een rustig moment om hem van onder het stof te halen.

Ik naaide de pilotenmuts uit het boek Stof Voor Durf Het Zelvers 1.
De muts is gemaakt met een effen rode canvas en een grijze warme pluche stof.


Ideaal om op een koude zaterdagnamiddag rond te rijden met de loopfiets! 



En nu ga ik nog wat verder haken aan een paar eindeloos lange poten. Meer hierover volgt later!
Nog een prettig weekend!
Sarah



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muts. Hij staat superschattig. Ik heb laatst een pluche dekentje genaaid maar ik vond het zo'n gedoe om de stof daar netjes tegenaan te krijgen. Jouw muts ziet er in ieder geval strak uit. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ik vreesde er ook voor dat het een gedoe ging zijn om die pluche er netjes aan te naaien, maar doordat zo'n muts vrij compact is, valt dat heel goed mee!

    BeantwoordenVerwijderen