zaterdag 14 maart 2015

Babymutsje

Joepie, de lente is begonnen… daar word ik echt zo vrolijk van!

Maar omdat het 's ochtends nog behoorlijk fris kan zijn en ik natuurlijk niet wil dat mijn dochtertje koude oortjes heeft, haakte ik voor haar een extra mutsje.

Ik koos voor een fris lentekleurtje.


Het patroon is heel eenvoudig en kun je terugvinden onder de rubriek DIY projecten van La Maison Victor: de Andreas muts. Ik koos voor 2 pomponnetjes, dat vond ik net iets schattiger!

Fijn weekend!
Sarah

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig mutsje. Erg leuk met de pompommetjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Het is net een berenmutsje...lief!! De jongens hier willen echt geen muts op, dus helaas voor mij. Liefs, Lotte
    www.lottehaakt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sarah,

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Kijk maar op mijn blog om mee te doen.

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen